نرم افزار محاسبه درآمد اظهارنامه مالیاتی
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار محاسبه درآمد اظهارنامه مالیاتی


ثبت اظهارنامه مالیاتی شغلی با درآمد میلیونی, مخصوصا برای کافی نت های مجاور سازمان امور مالیاتی می باشد.
یکی از زمان برترین قسمتهای ثبت اظهارنامه مالیاتی, محاسبه درآمد است. زیرا ثبت اظهارنامه به این صورت است که مودی با ممیز خود به توافق میرسد که چقدر مالیات پرداخت کند و شما به جای اینکه درآمد را در اظهارنامه مالیاتی وارد کنید, باید مالیات را وارد کنید. مشکل اینجاست که مالیات در نرم افزار اظهارنامه مالیاتی قابلیت وارد شدن به صورت دستی را ندارد بلکه به صورت اتوماتیک طبق درآمد وارد شده محاسبه میگردد! این یعنی اینکه شما درآمد را باید از رقم میلیون تا ریال آخر را از 0 تا 9 مدام تغییر بدهید تا درآمد مالیات توافق شده را حساب کنید! بعضا این عمل دو تا سه برابر ثبت یک اظهارنامه به طول خواهد انجامید.
برای راحتی شما, ما این نرم افزار را نوشته ایم تا در کسری از ثانیه درآمد مشمول مالیات را حساب کنید و بتوانید سرعت ثبت اظهارنامه خود را تا 3 برابر افزایش دهید و از کافی نت های مجاور خود 3 برابر بیشتر کسب درآمد کنید! آن هم فقط با قیمت یک اظهارنامه یعنی 25 هزار تومان.
با استفاده از این نرم افزار به جای ثبت یک اظهارنامه در 15 دقیقه, در 15 دقیقه 3 اظهارنامه ثبت میکنید.
روش کار:
1-معافیت های مالیاتی طبق سال 94 (یک نفر 13.800.000 ریال و بیش از یک نفر 27.600.000 ریال) به صورت پیش فرض وجود دارد که میتوانید آن ها را انتخاب کنید. همچنین میتوانید به صورت دستی مبلغ معافیت را وارد کنید.
2- مبلغ مالیات را وارد کنید
3- نرم افزار درآمد آن مالیات را برای شما در صدم ثانیه حساب خواهد کرد. تمام!

خرید و دانلود  نرم افزار محاسبه درآمد اظهارنامه مالیاتی






:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , برنامه , کامپیوتر , دارایی , مالیات , اظهارنامه مالیاتی , آموزش ثبت اظهارنامه مالیاتی , نرم افزار ثبت اظهارنامه مالیاتی , اظهارنامه , اظهارنامه مالیاتی افراد حقیقی , اظهارنامه مالیات بر درآمد , اظهارنامه مالیان مشاغل , ثبت اظهاذنامه مالیاتی , معافیت مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: